Mittwoch, 30. Dezember 2015

Persöenlichkeitsentwicklung

Нека хората говорят





В тази тема става въпрос за това, което мислят другите хора около вас.


Едно нещо, което може да бъде пука какво мислят другите за вас, наистина.
Преди да започна блоговете съм ме да мисля това, което другите мислят като ме видят; Какво ми приятели мислят това, което моят познат и колеги.
Ако сте забелязали внезапно защо той блогове, какво да кажем за БТ.
Но По някое време този страх е просто изчезна и аз си помислих, ако искам да постигна това, което
След това трябва да направя, че не правя това, от друга страна.
Не е нормално да се направи хората блоговете или видеоклипове, танцуваш от лесна серия.
В очите на другите хора не следвате тълпата, защото вие правите нещо друго.
Вие не само в работата, извършена през вечерта вкъщи или да легне на дивана пред телевизора и гледам телевизия.
Не се опитате все още сам на път да се изгради нещо, а това не е много нормално в днешното общество.
И така, тя може да бъде, че не ми пука какво мислят другите хора около вас.
Без значение какво правиш, хората винаги ще говорят за вас.
Ако не се прави нищо, ако сте си позволиш да отида, ако сте мазнини, които се говорят за вас.
Виж, той стана като мазнината и т.н ....
Ако сте застроена мускули, тогава виж наистина баба и също ще говори за себе си ", за да се провери на външния вид на която вече не е вече красив."
Вие не работите твърде много на Можете ли д и др ...
Поради това, правете каквото искате, правя това, което те прави щастлив, нека хората говорят.
И това не трябва да се грижат какво хората говорят за теб себе си.
Ако има нещо, което другите хора мислят ви интересува за себе си, а след това тези хора, които контролират и, че вие ​​не искате.
Искаш ли да правим че това, което искате, можете да направите вашата искате нещо и го издърпайте от, нека хората говорят,
и отидете на вас винаги са прави.
Хората винаги говорят ите.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen